„Ciepło z klasą”

image01461160901

 

„Ciepło z klasą” to wielka akcja społeczna, powstała z myślą o polskich szkołach, mająca na celu wspieranie rozwoju postaw obywatelskich u uczniów oraz promocję urządzeń Odnawialnych Źródeł Energii firmy Galmet, największego polskiego producenta urządzeń grzewczych. W ramach akcji producent wyposaży trzy szkoły w Polsce w kompletne, nowoczesne Hybrydowe Systemy Grzewcze.

Na potrzeby akcji stworzona została strona www.cieplozklasa.pl, na której można zgłaszać wybrane szkoły oraz na nie głosować.

Aby szkoła miała możliwość zdobycia kompleksowego Hybrydowego Systemu Grzewczego, musi zostać zgłoszona do akcji. Uczestnik, który zgłosi daną szkołę nie tylko umożliwia jej wzięcie udziału w głosowaniu, ale również uzyskuje możliwość wygrania atrakcyjnych nagród: nowoczesnego iPoda Shuffle lub 250 zł. Co tydzień nagradzane są dwa najlepsze i najciekawsze zgłoszenia, które mogą być uzupełnione o ciekawe zdjęcia lub grafiki. Trzy Szkoły, które w okresie trwania kampanii (do 20 czerwca 2016 roku) zdobędą największą liczbę głosów wygrywają nowoczesne, ekologiczne kotłownie, ufundowane przez firmę Galmet.

Co ważne, nagrody będą dopasowane do indywidualnych wymagań i potrzeb danej szkoły. Wartość każdego z zestawów to kolejno 92 tys., 80,5 tys. i 57,5 tys. złotych, natomiast łączna pula nagród w kampanii „Ciepło z klasą” to ponad 230 tys. złotych.Informacje o kampanii pojawią się w największych polskich portalach internetowych, m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, a także w sieci reklamowej Google oraz na Facebooku. Dodatkowym wsparciem będzie reklama akcji na nośnikach outdoorowych oraz reklama w sklepach i salonach instalacyjnych w całej Polsce.

Oto, co o kampanii „Ciepło z klasą” mówi sam prezes Galmetu, Robert Galara: „Jako lider branży wyznaczamy nowy, odważny sposób komunikacji. Nikt wcześniej nie miał odwagi się tego podjąć. Działamy jak największe, światowe marki, budując niezwykłą kampanię „Ciepło z klasą”. Poprzez swoje działania Galmet nie tylko buduje swoją rozpoznawalność, pokazując, że Polacy potrafią budować wspaniałe produkty, ale także wzmacnia wizerunek całej branży grzewczej w Polsce. Z tego co wiem, dotychczas żadna firma z branży grzewczej nie reklamowała się na taką skalę i nie była tak bardzo zaangażowana społecznie. Tym co najważniejsze i najpiękniejsze w tej kampanii, jest fakt, że przedsięwzięcie to przyczyni się także do pomocy tysiącom uczniów i nauczycieli w całej Polsce. To z pewnością dobrze wydane pieniądze”.

Kampania „Ciepło z klasą” potrwa do 20 czerwca 2016 roku. Oficjalne ogłoszenie trzech zwycięskich szkół, które zdobędą nowoczesne, ekologiczne kotłownie nastąpi 30 czerwca. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Nextday Touchpoint Communication.

Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Urbanek
Marketing & PR Manager
d.urbanek@nextday.pl
Nextday Touchpoint Communication