Godzina 16:30
(Żory). Neuroróżnorodność w klasie. Efektywne metody nauczania uczniów z ADHD, autyzmem i dysleksją
Prowadząca: mgr Anna Więtczak – pedagog specjalny

Program:
1.Podstawy neuroróżnorodności - Wprowadzenie do ADHD, spektrum autyzmu i dysleksji. 2.Techniki nauczania dostosowane do możliwości uczniów. Omówienie metod i technik, które ułatwiają naukę i zwiększają zaangażowanie uczniów z neuroróżnorodnością.
3.Strategie rozwijania przestrzeni edukacyjnej sprzyjającej wsparciu i integracji uczniów.
4.Studia przypadków i analiza przykładów skutecznych praktyk z różnych placówek edukacyjnych.
5.Prezentacja materiałów dydaktycznych i zasobów, które mogą wspomagać proces nauczania.
6.Dyskusja - wymiana doświadczeń, sprawdzone praktyki.
Numer obszaru tematycznego: 14
Numer ze ZSU: 2.4., 2.5.
Priorytet: 3